23 December 2011

♥ my life after spm ♥

♡ here i wanna share my life after spm :) 

 setelah peperangan dlm SPM tamat, u know what? i've been a V.I.B.. yes, VIB (very important bambong) ♕ haha.  aku ni mau jgak cari keja tapi ntah laa, mcm malas jgak. but i need  money! everyone need  money rite? even my parents give me money, but its not enough for me. yeah, sgt laa gantung utk aku! ada seja aku mau bli but then duit xckup. aduhh. i wish i'll be a rich girland be a haha lol. tp aku besyukur jgak dgn apa yg aku ada. aku ada fmily yg syg aku, aku ada rumah, aku ada barang2 kesayangan aku n etc. 


and one more thing, idk why since cuti ni mata ku betul2 xble tdur awal. aku always try to sleep early but last2 jam2-3 gtu jgak bru aku btul2 tdur. arghh! am i get insomnia? oh no! hrap2 smua ni xkn bekekalan. aku akan try tdur awal dari hari2 sebelum ni. yes, i'll try :)) insyallah. si MR BISKUT pn marah sda sama aku gara2 hari2 tdur lewat =.=" so, trima jak laa knyataan yg aku kena marah . huh.


furthermore, after hbis spm ni baru aku rasa bosan duduk d rumah 24jam. time sch d suru p sch xmau, skg sda hbis sch bru tau mcmna bosannya d rumah. apalaamcm. tapi xguna menyesal d kemudian hari :) lumrah khidupan bha kn? hehe.


ok, that's all.
p/s: aku akan merajinkan diri untuk update blog aku ni . assalamualaikum.

No comments: